Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > TSMC hè cunsiderendu a custruisce una fabbrica di chip 2nm in i Stati Uniti, cun un focusu in u mercatu di i Stati Uniti?

TSMC hè cunsiderendu a custruisce una fabbrica di chip 2nm in i Stati Uniti, cun un focusu in u mercatu di i Stati Uniti?

Dapoi qualchì tempu, i Stati Uniti anu continuamente limitatu u sviluppu di e imprese chinesi cù u nome di "securità", è a sofferta di Huawei in furnimentu hè un esempiu tipicu di questu. In questu focu cruciale trà a Cina è l'industria tecnologica di i Stati Uniti, TSMC in Taiwan, a Cina hè statu ancu affettata assai. Tuttavia, una nutizie recente ricorda chì TSMC intensifica a so valutazione di a pianta pruposta in i Stati Uniti in risposta à a pressione di Washington.

Sicondu u rapportu di Nikkei Asian Review, TSMC furnisce chips per i ghjetti di caccia F-35 di i Stati Uniti, è furnisce ancu a quasi tutti i fabbricanti di chip cum'è Apple, Huawei, Qualcomm è NVIDIA. Dunque, u guvernu US hà suggeritu prima chì TSMC pruduce chips in i Stati Uniti per ragioni di sicurità.

Dui persone familiarizati cù l'affari anu dettu recentemente chì u capu di a funderia hè cunsideratu attivamente a creazione di una fabbrica in i Stati Uniti. A nova pianta hà da scopu esse a pianta più avanzata di u mondu, producendu semiconduttori più avanzati cà i chip 5nm chì saranu usati in l'iPhone di 5G d'annu.

U rapportu hà assicuratu chì a pruposta di istituisce fabbriche in i Stati Uniti mostra chì TSMC prova di allentà e preoccupazioni di i Stati Uniti riguardanti a so catena di fornitura di chip militare. Tuttavia, ci sò sempre parechje incertezze in sta pruposta.

Prima, per TSMC, u costu di i Stati Uniti serà assai più altu di Taiwan.

In risposta, una terza persona familiarizata cù l'affare hà dichjaratu chì ùn sarà micca pussibule d'ottene u listessu altu prufittu in i Stati Uniti, a menu chì i clienti di a TSMC di i Stati Uniti è u guvernu statale aiutanu à sopportà i miliardi di dollari necessarii per a pianta. Tuttavia, hè capitu chì l'ultima fabbrica di chip di 5 milioni di TSMC in Taiwan costarà più di $ 24 miliardi (cumprese i costi di R&D), chì pò esse dichjaratu chì hè assai costurante.

Secunna, a geopolitica hè ancu un fattore di incertezza.

Per un bellu pezzu, u guvernu di i Stati Uniti hè stata preoccupatu di i risichi di pruduzzione oltremare di chips militari. L'annu passatu, u Dipartimentu di Difesa di i Stati Uniti hà cuntattatu parechji clienti di TSMC è hà avvistatu chì e cumpagnie chì si basanu in Taiwan puderanu risicà a sicurità. Micca solu chì, in u bloccu di Huawei, l'amministrazione di Trump hà limitatu ancu più a proporzione di fornituri chì includenu TSMC chì utilizanu a tecnulugia di i Stati Uniti.

In risposta à questu, Su Ziyun, direttore di l'Istitutu di Risorse è Industria di l'Istitutu Naziunale di Ricerca è Sicurezza in Taiwan, hà dettu in una intervista: "TSMC face una scelta strategica sia per centrà più nant'à u mercatu di i Stati Uniti o u Cinese. mercatu. " In più, Su Ziyun hà osservatu chì i Stati Uniti anu preoccupatu di a pussibilità di qualsiasi di i so schemi di design di chip di alta sicurità chì cadenu in mani di a China.

Tuttavia, una fonti familiarizata cù i piani di TSMC hà revelatu chì a cumpagnia hè in cunsiderazione di pruduce chips 2nm in i Stati Uniti.

Hè informatu chì TSMC cerca di pruduce chips 2nm in e regioni. E persone familiarizati cù u sughjettu anu nutatu chì truvà un tali locu di fabbrica in Taiwan, Cina, hè difficiule perchè Taiwan ùn manca terra, elettricità è acqua, è hè ancu affruntatu da i prublemi ambientali crescenti. Per quessa, "TSMC deve circà pruduzzione oltremare è necessità dinò una pianificazione à longu andà oltre i fattori geopolitichi".

À u listessu tempu, a portavoce di TSMC, Nina Kao, hà dettu u luni chì "TSMC ùn hà mai scunnisciutu a pussibilità di stabilisce o acquistà una fab in i Stati Uniti, ma ùn ci sò micca piani specifici in questu momentu," Nina Kao hà dettu chì dipende interamente da dumanda di clienti.

Ci vole à nutà chì in 2019, i Stati Uniti eranu cunvutu di u 60% di i rivenuti di 34,6 miliardi di dollari da TSMC, mentre chì u mercatu Chine cuntinente u più crescente hà cuntribuitu solu un 20%.