Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > TÜV Rhein è Eyesafe ospitaranu a marca elettrica Blu-ray Summit

TÜV Rhein è Eyesafe ospitaranu a marca elettrica Blu-ray Summit

U Senatu di California è u Parlamentu anu unanimamente passatu a risoluzione SCR 73. California in questa situazione, TÜV Rheinland ha elogiatu a California per avè ricunnisciutu a dumanda di soluzioni Blu-ray da i fabbricanti di elettronica di consumo.

TÜV Rheinland è Eyesafe ospitaranu in comune u "Summit Blu-ray" u 29 di Ottobre, dirigendu à i principali fabricanti di elettronichi di cunsumatori è i fornitori di cumpunenti in u mondu.

A cima serà organizata cum'è un webinar per prumove l'impattu di l'alta energia visibile (HEV) Blu-ray nantu à a salute, i normi di securità oculare, e soluzioni è a certificazione.

Cologne è Pechino - (BUSINESS WIRE) - Oghje, dopu l'adopzione ufficiale di a "Risoluzione Blu-ray" in California, u principale organu indipendente di teste è certificazione di terze parti TÜV Rheinland Group (in appressu "TÜV Rheinland" ) hà annunziatu chì sera U 29 Ottobre 2019, u produttore di elettronica Blu-ray Summit hè stata celebrata.

A California Blue Resolution SCR 73 identifica i prublemi di salute causati da l'esposizione prolongata à a luce blu di alta energia da i dispositi elettronichi, è recomanda à e persone chì cunzidenu misure è soluzioni protettive. A risoluzione hè stata vutata à u 70% nantu à u Senatu di California è u parlamentu.

TÜV Rheinland unirà a squadra cù Eyesafe, un capu in a salute è a sicurità digitale, è un urganizatore d'ottometristi è oftalmologi di fama mondiale, u Cunsigliu Vessiunale di a Salute, per aiutà à sviluppà i futuri standard di l'industria. Kalyan Varma, vicepresidentu globale di TÜV Rheinland Electrical Products Services, hà dettu: "Semu assai felici di vede l'adopzione di a" Risoluzione Blu-ray ", è a California hè a prima di identificà i prublemi di salute Blu-ray è di truvà soluzioni chì sò. criticu à tuttu l'industria di l'elettronica di i cunsumatori. U 29 di Ottobre, un vertice di a rete hè statu fattu per i fabricatori glubali ".

"Cumu a California hè stata a prima in i Stati Uniti è ancu globalmente per concentrarsi nantu à l'emissione di contaminanti tossichi è a sorveglianza legislativa, avemu digià vistu i legislatori di California guidanu a manera di risolve u prublema Blu-ray, facennu à chjamà a ghjente di u mondu per fucalizza. annantu à l'effetti negattivi nantu à a salute di invintassi nantu à i dispositivi elettronici ". Kalyan Varma hà dichjaratu, "Questa iniziativa californiana hè assai impurtante per l'industria di fabricazione di l'elettronica. Dunque, avemu decisu di co-ospità un cumitatu di rete globale cù u nostru cumpagnu Eyesafe, sperendu à diffondere a cunniscenza di Blu-ray è discutere di soluzioni è certificazioni à i dirigenti. in l'industria di a fabricazione elettronica. Per prutege a salute di i cunsumatori ".

"Avemu l'aspettatu di co-hosting un webinaru cù Eyesafe è u Cunsigliu di Cunsigliu di Salute di Vision per furnisce a guida di i fabbricanti di l'equipaggiu originale (OEM) è di i fornitori di designi originali (ODM) in l'area di l'elettronica di i cunsumatori." Liu Xiqiang, Direttore di u TÜV Rheinland Ergonomia Technology Center hà dettu.

A cima di a rete serà realizata per OEM è ODM di l'elettronica di i cunsumatori. Sarà da 07:00 è 17:00 u 30 d'ottobre, ora di Pechino. I participanti riceveranu un manuale tecnicu gratuitu per prutege a vostra visione in l'era digitale, chì include soluzioni avanzate Blu-ray è display di l'industria.