Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Cogliu cun successu una sola TSMC! SMIC vince l'ordine di fonderia di chip Huawei HiSilicon 14nm

Cogliu cun successu una sola TSMC! SMIC vince l'ordine di fonderia di chip Huawei HiSilicon 14nm

Sicondu Digitimes, Hisilicon, una filiale di Huawei, hà fattu ordine per chips di tecnulugia 14 nanometri da SMIC International Semiconductor Manufacturing Co., Ltd. (SMIC).

Precedentemente, l'ordine di 16 nanometri di Huawei Hisilicon era principalmente fabbricatu da TSMC, è a capacità di produzione principale era cuncentrata in l'impiantu di Nanjing, chì era messu in opera à a fine di u 2018. 3 miliardi è una capacità di produzzione mensuale prevista di 20.000 cialde.

A fine di dicembre 2019, hè statu dichjaratu chì i Stati Uniti pensanu à riduce u "derivatu da i standard tecnichi americani" da u 25% à u 10% in un sforzu per bluccà e cumpagnie non-americane cum'è TSMC da furnisce à Huawei. Sicondu un rapportu straneru, TSMC hà valutatu internamente chì 7 nanometri sò derivati ​​da menu di 10% di a tecnulugia di i Stati Uniti è ponu cuntinuà à esse furniti, ma 14 nanometri saranu limitati.

Per quessa, ci sò stati raporti chì a principale fabbrica di chip di Huawei, Hisilicon, hà acceleratu u trasferimentu di i prudutti di chip à i processi avanzati di 7 nanometri è 5 nanometri, è i prudutti di 14 nanometri sò stati dispersi in SMIC, evitendu l'inghjulazione di i Stati Uniti.

Inoltre, à principiu di questu annu, Hisilicon hà iniziatu à furnisce chips à cumpagnie altre da Huawei. Precedentemente, Hisilicon furnia solu chips à Huawei.

Combinendu ste duie nutizie, l'industria crede chì cù u scopu di sustene a fonderia lucale di cerneria, SMIC inevitabilmente espanderà a cota di mercatu di fundazione di a China in 2020.

Hè capitu chì SMIC hà cuminciatu à sviluppà 14 nanometri in 2015, è hà cuminciatu cù successu a produzzione in massa di 14 nanometri chipset di processu FinFET in u terzu trimestre di u 2019. Dopu avè arrivatu à a capacità di produzione secondu u pianu, a pianta miridiunali di SMIC in Pudong, Shanghai hà da custruisce duie. linee avanzate di produzzione di circuiti integrati cù una capacità mensuale di 35.000.

A tecnulugia di 12 nanometri di SMIC hà ancu iniziatu à esse introduttu da i clienti, è u sviluppu di a tecnulugia di prossima generazione hè statu ancu realizatu in modu constantu. A nova linea di produzzione aiutarà u sviluppu di e applicazioni emergenti cum'è 5G, Internet di e Cose, è l'elettronica automotiva in u futuru.

Tuttavia, u CEO di SMIC, Zhao Haijun, hà dettu ancu chì i principali fabricanti di telefoni cellulari anu successivamente lanciatu telefoni cellulari 5G in u sicondu trimestre di u 2020, è a custruzzione 5G hè entrata in un periodu acceleratu, fattori anu ancu trascinatu a crescita di ordini di semiconduttori in relazione. A visibilità hè stata programata à 3 mesi dopu, chì hè u sicondu trimestre di u 2020.