Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Samsung hà apertu chip 5G, OPPO è vivo anu un'altra scelta

Samsung hà apertu chip 5G, OPPO è vivo anu un'altra scelta

Sicondu i rapporti di i media straneri, una quantità di fabricatori cinesi, cumpresi OPPO è vivo, anu ricevutu multiple mostre di e so soluzioni di chipset 5G da Samsung. Questi fabricatori d'urigine originali sò avà focu annantu à a prova di a soluzione di chipset 5G di Samsung.

Attualmente, i chip di banda mobile di telefonu 5G chì sò cummercializati sò solu Xiaolong X50 di Qualcomm, Barong 5000 di Huawei è ExynosModem5100 di Samsung. Siccomu nimu di i trè attuali offrenu chip di telefuninu SoC cù bandband integrata 5G, almenu finu à u primu trimestre di l'annu prossimu, i telefuni mobili 5G cummerciale adopranu basicamente a soluzione esterna di banda 5G.

Dunque, per i fabbricanti di e telefunini di telefuninu, hè naturalmente pussibule di sceglie diverse chipset di banda 5G per corrispondenza. Tuttavia, u chip di banda 5G di Huawei ùn hè attualmente dispunibile, è Samsung hè pronta per furnisce a so banda 5G di base. Dunque, altri fabricanti di telefunini mobili puderanu sceglie a banda base 5G di Qualcomm, è ponu ancu aduprà a baseband 5G di Samsung cum'è una alternativa. Inoltre, a bandband 5G HelioM70 di a basa di MediaTek hè ancu à esse prodotta in massa.

Sicondu i media media taiwanesi Digitimes hà riportatu recentemente, Samsung Electronics hà furnitu mostri di soluzioni di chipset 5G à qualchi fabbricanti di telefunini chini, cume OPPO è vivo per a prova è a verificazione. O diventerà una di l'opzioni per OPPO è vivo.

E fonti di a catena di fornitura anu signalatu chì, puru se OPPO è altri fabricanti anu decisu di aduttà u chip Heidel 5G HelioM70, produttu in massa in a prima mità di u 2020, è ancu acquistà chips da Qualcomm, in modu di equilibrà u rapportu di procurazione di Qualcomm , parechji fabricatori domestici facenu teste attivamente è Verificazione di e tecniche di telefonu cellulare di Serie Exynos 5G sviluppate parzialmente è venduti di Samsung.

In a prima mità di questu annu, Samsung hà annunziatu a produzzione di parechji chip di telefonu cellulare 5G, cumprese u chip di dati ExynosModem5100, u chip di radiofrequenza (RF) ExynosRF5500, è u chip di gestione di energia ExynosSM5800. Tutti i trè chips sustegnu a banda sub-6GHz di 5GNR.

In termini di specificazioni specifiche, u chip ExynosModem5100 hè custruitu cù un prucessu 10nmLPP, chì sustene Sub6GHz bassa frequenza (usata in Cina) è mmWave (onda milimetrica) alta frequenza, in ritornu cumpatibile cù a rete 2G / 3G / 4G. Tuttavia, hè impurtante nutà chì l'ExynosModem5100 sustene solu a rete NSA è ùn sustene micca SA.