Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Samsung è SK Hynix hà vistu a so decadenza di vendita di nanda da quasi 30% in u terzu trimestre

Samsung è SK Hynix hà vistu a so decadenza di vendita di nanda da quasi 30% in u terzu trimestre



U 24 di nuvembre, un raportu liberatu da a Trendforce hà dimustratu chì e vendite flash in u terzu artivage di Samsung (inclusi i so bisogni)

Specificamente, Vendite di Samsung Egectonics hè cascatu 28.1% mese à u mese à US $ 4,3 miliardi. A so parte di u mercatu hè cascatu 1,6 percentuali di u mese à u mese à u 31,4%, ma sempre ranks prima in u mondu. In u stessu periodu, u mercatu di u mercatu d'un omu di l'armatura giapponese aumentatu da u 5 per u percentuale di u mese, à 20,6%, ranking u sicondu dopu u SK Hynix. A vendita di SK Hynix hà diminuitu da u 29,8% mese à u mese à u mese 2,54 milione, è a so parte di u mercatu hè cascatu à u 18,5%, u terzu rangu.

Trendforce hà signalatu chì u mercatu di flash di u terzu in u terzu quartu fallutu à l'impattu di i campi debuli è i campi di u servitore, risultatu in u prezzu flash in u terzu trimestre in u terzu trimestre 18,3%.

Inoltre, u economiu generale cuntinueghja à esse debule, spedizione debbuli, persunale è imprese è dunque l'imprese, è a pressione l'uriginale a mostra drammatica.

Sicondu e statistiche di a Trendforce, in u terzu trimestre, u numeru di spedizioni diminuite da u 6,7% di u mese, è u prezzu di vendita media in unità. L'ingressu generale di l'industria di a flash di NAND era di circa 13,71 miliardi di dollari americani, un mese à u mese diminuite cum'è altu