Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Esposizione Samsung Galaxy Fold 2: u mudellu SM-F700 pò utilizà una pantalla plegante verticale

Esposizione Samsung Galaxy Fold 2: u mudellu SM-F700 pò utilizà una pantalla plegante verticale

L'8 di Nuvembre, l'editore XDA MaxWinebach hà revelatu in Twitter chì u mudellu Samsung Galaxy Fold 2 hè SM-F700, chì adopta un novu disignu.

MaxWinebach ùn hà micca divulgatu i dettagli di Galaxy Fold 2. Tuttavia, Samsung hà digià dimostratu una soluzione di schermu plegabile verticale in a Conferenza di Sviluppatore di Samsung di 2019. Si specula chì a soluzione pò esse applicata à a Galaxy Fold 2.

U telefuninu verticale plegante hè simile à u tradiziunale telefuninu flip. Sicondu u video ufficiale divulgatu da Samsung, u telefuninu di u screnu piegable scorre automaticamente e adatta u cuntenutu di a visualizazione quandu hè plegatu.

Nanzu, Gao Dongjin, capu di l'unità di cummerciale IM di Samsung, hà dettu chì l'annu prossimu, aumentarà a produzzione di telefuni mobili di schermu plegable è annunziarà u mumentu di liberazione di i telefuni cellulari di prossima generazione plegable in un mumentu adattatu.

Hè capitu chì u primu telefonu cellulare di Samsung GalaxyFold hà apertu ufficialmente e so prime vendite à 10 ore oghje, a versione di u Bancu Naziunale di u prezzu di 15.999 yuan. Meno di 5 minuti dopu a vendita, hè stata venduta in a tenda online di Samsung, Jingdong, Tmall, a tenda ufficiale ufficiale di telefuninu Suning Samsung, popularità populari. Sembra chì a Galaxy Fold 2 hè ancu di sicuru!