Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Plessey è CP collaboranu per sviluppà a soluzione più chjuca di 1080p MicroLED di u mondu

Plessey è CP collaboranu per sviluppà a soluzione più chjuca di 1080p MicroLED di u mondu

Secunnu i raporti di media stranieri, Recentemente, CompositePhotonics (CP), un fornitore di soluzioni compatte di alta risoluzione di microdisplay per applicazioni AR / MR, hà collaboratu cun PlesseySemiconductors, un sviluppatore di tecnulugia MicroLED in u Regnu Unitu, per sviluppà i più piccoli 1080p (1920x1080 pixel del mondo). ) silicuu. Una soluzione MicroLED basata in GaN per l'integrazione in i vetri intelligenti AR è MR.

Hè informatu chì Plessey va à cunglisà a wafer digitale di alta velocità digitale di bassa bassa latenza di CP cù a cerniera monolitica monolitica basata in silicio di Plessey. In turnu, CP sfrutterà a so sperienza in assemblaggio, test e imballaggio di microdisplay, cumminatu cù l'architettura di driver di display di prestazioni NOVA di CP, per fabbricà moduli di visualizazione per wafers in lega per furnisce a compatibilità cù l'interfacce di visualizazione MIPI standard di l'industria. Soluzione cumpletu.

Yiwan Wong, CEO di CompoundPhotonics, hà dichjaratu: "IP monolitico di Silessey-on-silicon di Plessey, tecnulugia di fabbricazione è processu di legame sò ottimizzati per pixel di dimensioni ridotte, di alta luminosità, perfettamente adattate à u design backplane di pixel-pitch di CP 3.015-micron. furnisce un display micro compattu di alta risoluzione.

L'esempiu iniziale di a diagonale di 0,26 inch, una risoluzione Full HD 1080p Microtelezzione hè prevista per debutà prima di a mità 2020, cù ICs integrati di u driver di visualizazione è inputs MIPI standard di l'industria.

U mese passatu, Plessey hà annunziatu u sviluppu di una visualizazione MicroLED di alta risoluzione Microμl di 2,5μm per i dispositivi AR / VR purtabili. Aduprendu a so tecnulugia monolitica integrata basata in silicuu GaN basata in silicio, Plessey realizeghja display ultra-fine, risoluzione ultra-alta (2000 × 2000) à un passu di 2,5 μm cù alta luminosità è altu cuntrastu. Còmdu in un ambientu esterno. Comparatu à u display tradiziunale LCOS o DLP, sta visualizazione MicroLED cunsuma solu u 20% di a so energia.