Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Osram lancia a tecnulugia "neru" infrared LED per aiutà l'orologi intelligenti per uttene u ricunniscenza faciale

Osram lancia a tecnulugia "neru" infrared LED per aiutà l'orologi intelligenti per uttene u ricunniscenza faciale

Recentemente, OSRAM hà lanciatu u so più chjucu novu biomètricu LED infrared (IRED) biometricu SFH4170S è SFH4180S. I dui IRED novi offrenu sia taglia mini è potenza, aiutendu i fabricanti di i dispositi mobili à risolve i prublemi di affidabilità di dati è di sicurità è dete più imaginazione per u cuncepimentu di u produttu.

Siccomu a ghjente diventa più affidativa nantu à i prudutti digitale mobili cum'è i telefoni smartphones è i smart clock, a privacy di a privacy persunale è e dati sensibili diventa di più è più impurtante. Diversi misure di prutezzione basati in biometria sò appariti per furnisce l'utilizatori cun un "serratura" solidu per pruteggià contra accessu micca autorizatu. Per i fabbricanti di i dispositi mobili, ùn solu e cunsiderazioni tecniche di sicurezza, ma ancu a dimensione di i cumpunenti ghjucanu un rolu vitale in u cuncepimentu di u produttu.

In cunfrontu à i telefoni intelligenti à grande screnu, l'orologii intelligenti anu bisognu di implementà una varietà di funzioni intelligenti in un voluminu più chjucu. U pacchettu personalizatu Osram P1616 di Osram misura solu 1,6 mm x 1,6 mm x 0,85 mm, facendu di u SFH4170S è SFH4180S i più chjucchi cumpunenti in l'applicazioni biometriche di OSRAM. Queste dui IREDs salvanu u 50% di u spaziu di cuncepimentu cumparatu à prudutti simili nant'à u mercatu oghje.

Malgradu a dimensione mini, questi dui prodotti IRED anu una putenza potente di 1150mW à una corrente di 1A è una intensità radiante di 280mW / sr, chì hè soprattuttu impurtante per u ricunniscenza facciale 2D. A ricunniscenza facciale 2D compara è identifica l'immagazzinate in u sistema scansendu e funzioni bidimensionali di a faccia di l'utilizatore, cum'è a lunghezza di u ponte di nasu, a spaziazione d'ochji, a lunghezza di bocca è simili. Per identificà di manera più affidabile funzioni sottili, i fotocamera infrared deve esse capace di catturà e megliu imaghjini, dunque l'usu di fonti infrared di alta putenza per illuminà uniformemente a faccia hè criticu, è questu hè u core di i prudutti IRED di OSRAM.

Sicondu u scenariu d'utilizazione finale di l'IRED, i clienti puderanu sceglie flexibile trà 850nm (SFH4170S) o 940nm (SFH4180S). In u intervallu di lunghezza d'onda SFH4170S, u sensoru di l'imagine hà una sensibilità più elevata, mentre chì SFH4180S pò evità l'effettu "esposizione rossa" visibile per l'ochju umanu, chì hè ancu un requisitu cumuni in l'applicazioni di l'elettronica di i cunsumatori.

ArneFleißner, Product Manager per Opto Semiconductors in OSRAM spiegò: "Biometria diventerà una parte sempre più impurtante di a nostra vita futura. I dui novi prudutti IRED chì avemu lanciatu saranu più flessibili è integrati in i terminali di i nostri clienti, micca solu sicuri, Semu assai fieru di esse fiduciale, di risparmià più spaziu è d'aiutà à prutege i dati sensittivi di l'utilizatori ".

U SFH4170S è SFH4180S sò imballati in l'Oslon P1616 è sò i più chjucu prudutti biometrici dispunibili da OSRAM, in particulare per u ricunniscenza faciale.

U novu LED infrared ultra-compact OSRAM aiuta à u watch smart realizà a "tecnulugia negra" per u ricunniscenza faciale.