Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Lettera aperta di Tom Caulfield, CEO di Global Foundries

Lettera aperta di Tom Caulfield, CEO di Global Foundries

Caru clienti è partenarii:

In u periodu speciale di l'epidemie, cum'è individui, famiglie è membri di a sucietà, citatini mondiali, impiegatori, partenarii è furnitori, simu davanti à sfide senza precedente. Cù l'evoluzione cuntinua di l'epidemie glubale, Global Foundries hà sempre seguitu dui principi principii. Prima, è più impurtante, per assicurà a sicurezza è u benessimu di l'impiegati è di e so famiglie, è in segundu per cumpiendu i nostri impegnu cù i clienti.

Global Foundries hà implementatu sistemi di travagliu in sensu anti-orariu, sistemi operativi in ​​casa di l'impiegati non operativi, è stretta adesione à distanze di sicurezza trà fabbriche in u mondu. Tuttavia, e fabbrichi glubali ancora realizanu 90% -100% di i miri di produzzione. Vulemu chì sapete chì l'impiegati dedicati di Global Foundries aspittàranu in tempu reale per risponde à i vostri bisogni in a fabricazione di semiconduttori è sustene i bisogni di u mondu in i settori più impurtanti, cumpresi l'assistenza sanitaria, i cumunicazioni, l'infrastruttura è a custruzione di difesa naziunale, etc. .

In questu mumentu senza precedente, Global Foundries crede fermamente chì prutege l'interessi di l'impiegati è assicura chì a pruduzzione risponde à i bisogni di i clienti ùn hè micca solu a nostra rispunsabilità, ma ancu a nostra missione. À u principiu di l'epidemia, Global Foundries hà cuminciatu à implementà a gestione di crisa in Cina è Singapore. Pigliemu misure proattivu è seguitemu accordi di gestione di crisa per pruteggià l'operazione normale di i nostri impjegati, membri di a famiglia, cumunità è imprese.

Trè fabbrici americani di Global Foundries sò stati elencati "produtori essenziali" da i guverni di i Stati Uniti è di u New York. L'ordine esecutive emesse da u guvernatore di Nova Zelanda ùn anu micca affettatu l'operazioni normali di e Fondazioni Globale. In Dresda, e nostre misure di securità seguiranu per travaglià per prutegge a dedizione di a nostra squadra è continuà à guarantiscia l'operazioni di produzzione.

Global Foundries seguiterà strettamente i danni di a catena di fornitura è l'emergenzi, cum'è a revue di u pianu d'emergenza di i principali fornitori, è evaluerà attivamente è facenu ogni sforzu per riduce a suministru cumpleta di materie prime dirette, materie prime indirette, silicio è fotomaschi è u so equipaggiu di supportu. risicu in a catena. Ancu se qualchì fornitore hè statu affettatu, finu à avà, ùn hà micca affettatu l'operazione di Fondazioni Globale.

应对 In risposta à l'impattu glubale senza precedente di u novu virus di a corona (COVID-19), Global Foundries hà pigliatu l'azzione immediata per aiutà e nostre cumunità è i gruppi vulnerabili in u mondu. In ogni uffiziu in i Stati Uniti, donammu $ 10.000 à i banchi alimentari lucali per aiutà e famiglie chì anu davanti à una carenza di alimenti. Avemu donatu ancu à US $ 10.000 di carità à Caritate in Singapore, Dresda è Bangalore. Inoltre, Global Foundries hà donatu $ 25,000 per furnisce pruvisti à u staffu medicu di prima linea in i spazii più affettati di u mondu, cumpresu l'Italia è altri paesi induve u sistema medico face sfide.