Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Nisuna indicazione annuali di prestazione furnita! Xilinx aspetta negativamente ingressu Q1

Nisuna indicazione annuali di prestazione furnita! Xilinx aspetta negativamente ingressu Q1

Sicondu un rapportu di Reuters, Xilinx (Xilinx) mercoledì, a causa di l'incertezza causata da l'epidemia di COVID-19, prevista un redditu più bassu di u previstu di u primu trimestre, ma ùn hà micca datu guida per u rendimentu di tuttu l'annu.

Attualmente, COVID-19 hè sempre in furia in u mondu, è a industria hè stata chjappata senza eccezzioni, è ancu l'industria di semiconductori, chì hè legata à a linea di vita di u populu, hè ancu affettata. Eppuru chì parechji fabbriche sò stati permessi di cuntinuà l'operazioni, a pulitica "Fengcheng" hà tagliatu l'operazioni in relazione è a catena di fornimentu.

In questu rispettu, u CEO di Xilinx, Victor Peng, hà dettu in una entrevista "Credu chì nimu ùn ci pò furnisce u pianu di strada attuale".

In quantu à l'aspettazione di u primu trimestre, Peng hà dettu chì pruvemu di esse trasparenti, chì ùn hè micca troppu pessimista nè troppu ottimista. Sicondu i dati di Refinitiv, a raccolta di u primu trimestre di a cumpagnia hè prevista à entre 660 milioni di dollari è 720 milioni di US $, chì hè più bassa di l'estima media di l'analista di 738 milioni di US $. L'ingressu di a cumpagnia l'annu passatu hè di 849,6 milioni di dolar americani.

Peng hà palesatu chì Xilinx iniziò a sperimentà a debule dumanda di COVID-19 à a mità di u trimestre, è a so attività di l'automobile hè stata a più affettata per via di a forte decadenza in Cina è di vendita globale d'automobili. Tuttavia, Peng hà rimarcatu chì u ritardu di ordini di Xilinx hè "più forte di a storia" malgradu a diminuzione prevista di u ingressu di stu trimestre.

Inoltre, Xilinx pruduce ancu chips di stazioni di basa 5G, ma per via di a interdizione di u guvernu americanu di Huawei, a cumpagnia ùn hè incapace di spedinu alcuni prudutti.