Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > U novu fornitore ToF iPhone cunfirmatu! I cimi di a dumanda in a seconda mità di l'annu prossimu

U novu fornitore ToF iPhone cunfirmatu! I cimi di a dumanda in a seconda mità di l'annu prossimu

U ritmu di cummercializazione 5G cuntinua chì u mercatu di smartphone tranquillu torna à a vita. Siccomu i fabricanti di terminal si spalganu in l'esplorazione di scenarii d'applicazione 5G, a catena di fornimentu hè di intende in un novu puntu di rivoluzione in u performance.

Frà elli, a fotografia AI hè una di l'applicazioni chì i marchi di terminal di prima linea in u mondu seguenu da tuccà. In l'era 5G, sta applicazione hè diventata ancu un enfasi primariu per a catena industriale per coperà e marche di telefunini per ottene aghjurnamenti. Inoltre, Apple, unu di i giganti di l'industria, hà dettu ripetutamente chì AR diventerà una direzzione di sviluppu per i futuri telefoni intelligenti.

Hè da nutà chì l'aghjurnamentu di i dui scenarii di applicazione sopra citati hè inseparabile da a benedizzione di a tecnulugia di visione 3D. À u listessu tempu, e nutizie chì Apple aduttarà 3D ToF nantu à a nova generazione di l'iPhone hà ancu rializatu a discussione di l'industria nantu à questu tema.

LG / Sharp split novi ordini di moduli ToF di iPhone

Qualchi ghjorni fà, l'analisti Barclays anu publicatu un rapportu dopu à avè scontru cù i pruduttori di a catena di fornitura d'Apple in Asia. U rapportu mostra chì e versioni Pro è Max di a prossima generazione di serie d'iPhone di Apple rilasciata in 2020 seranu equipate cù una camera 3D posteriore (ToF).

In fattu, a notizia chì ToF serà aduttata in u novu iPhone hè stata rumore longa. Jiwei hà verificatu ancu a catena di fornitura è hà amparatu chì Apple hà da veramente aghjunghje un lente ToF à a nova camera posteriore, mentre chì a camera di ricunniscenza frontale hè sempri usata A tecnulugia di luce strutturata 3D.

Sicondu a ghjente familiarizata cù l'affare, Apple hà previstu di portà quattru fotocamere trasversali in duie versioni di a nova serie d'iPhone, cumprese un lente AF, un lente grand angulare, un lente ad angolo ultimu, è un lente 3D ToF.

Vale à dì chì dopu à tagliatu in a catena di furnitura di càmera iPhone, dopu anni di precipitazione, Ophelia hà uttene cun successu un ordine per a camera posteriore di l'iPhone di nova generazione. Tuttavia, u modulu 3D ToF utilizatu in u novu iPhone hè sempre furnitu da Sharp (Hon Hai) è LG, è u laser VCSEL usatu in cunghjunzione cù ToF hè cuncipitu in modu indipendente da Apple Inc.

Tuttavia, l'aumentu di a dumanda ùn pò micca ghjucà un rolu significativu in u boosting performance di u fornitore.

Ci pò esse immaginatu chì, fora di l'applicazione stessa, unu di i mutivi principali perchè Apple Inc. sceglie una camera 3D ToF hè chì ToF hà un vantaghju più costuosu ch'è a luce strutturata 3D.

Jiwei.com sapi da u mercatu chì u prezzu mediu attuale di un modulu di luce strutturata 3D righjunghji quasi più di 20 dollari americani, mentri u prezzu unitariu di un modulu ToF hè sostanzialmente mantinutu à circa 10 dollari americani. Da a perspettiva di i fabricanti di terminali, riducendu u costu di $ 10 da un telefuninu hè di grande beneficiu per u cuntrollu generale di i costi.

In l'ultimi anni, cù u voluminu di vendita di l'iPhone in diminuzione, Apple hà da migliurà si riduce i prezzi, chì significa ancu chì u cuntrollu di i prezzi di a catena di fornitura di a cumpagnia diventerà più strettu. Hè annunziatu chì sta volta Apple hà specificatu l'acquisizione di materiale per l'iPhone di nova generazione, è a pianta di assemblea hà solu bisognu di rapportà u prezzu di l'assemblea secondu l'infurmazioni di basa.

In prima, Tianfeng Securities avia statistiche chì da u 2008 à u 2018, i rivenuti di parechji fornitori domestici A-share Apple anu aumentatu annu per annu, ma u margine di profittu grossu diminuìu annu annu. U redditu operativu di i principali fornitori d'Apple aumentò da 625 milioni di yuan à 19.603 milioni di yuan, cù un CAGR di 41.13%; u marghjenu di u beneficu grossu hè diminuitu da 31,65% à 20,22%, è a CAGR era di -4,38%. A cumpetizione s'hè intensificata, è più impresa di l'assemblea hè stata intrapresa.

A dumanda pò eruppa in a seconda mità di l'annu prossimu

Inoltre, fora di i vantaghji di costu-efficacità, una di e carenze chì ToF hè statu criticatu prima hè chì a precisione di ricunniscenza in una distanza corta hè un pocu peghju da a luce strutturata.

In risposta à stu prublema, Jiwei.com hà amparatu da interviste cù i principali fabricanti di moduli ToF domestici chì, puru chì TOF ùn rende u lume luminosu strutturatu à distanze brevi, funziona bè à distanze larghe, eccettu chì si pò scuntrà i esigenze di a camera posteriore. appiicazioni Demand, l'accurata di sbloccare faciale di ToF usata per a camera frontale hè ancu satisfacente.

Hè signalatu ancu chì in più di l'iPhone, Apple estenderà ancu l'usu di a tecnulugia 3D ToF à altre linee di produttu. U mutivu hè chì in paraguni cù a tecnulugia di càmera ordinaria, ToF pò cambià a schermu da una stampa pura 2D à una stampa 3D più spaziale. Per via di a cumminazione di u modulu ToF è a lente posteriore, ToF pò più specificamente risponde à e esigenze di sicurezza è di sperienza di scenarii specifiche di l'applicazione.

Dunque, una fonte hà dettu chì Apple hà pensatu à rilascià un novu iPad Pro equipatu cù una camera posteriore di sensore 3D in 2020. Se ToF hè aduttatu in e linee di produtti multipli d'Apple, a probabilità di i fornitori domestici di riceve ordini cresce ancu.

L'industria crede chì a ToF hà una piccula basa in tuttu u mercatu di càmera è a so proporzione ùn hè micca alta; in ogni modu, cù l'adopzione di l'iPhone è a prumuzione di marche terminali di prima linea cum'è Huawei, OPPO, vivo, è Samsung, u mercatu di l'industria per ToF A prospettiva hè abbastanza prometitiva, è hè previstu chì ci serà un aumentu significativu. in a seconda mità di l'annu prossimu.

Ancu se l'influenza di l'iPhone in l'innuvazione di u produttu hè diminuitu significativamente in l'ultimi dui anni, hè inneggiable chì Apple hà sempre sopratuttu a maiò parte di e marche terminali in questu rispettu. Avà chì u campu ToF hà a benedizzione di l'iPhone, a probabilità di ottene popularizazione à grande scala l'annu prossimu aumentarà ancu, ma pò ancu esse accumpagnata da una calata di i costi di i prudutti è di i prezzi di vendita.