Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > U virus di a nova corona pò causà mancanza di parti, AirPods capacità insufficiente, magazzini urgente

U virus di a nova corona pò causà mancanza di parti, AirPods capacità insufficiente, magazzini urgente

Sicondu u rapportu di Nikkei Asian Review, parechje fonti anu revelatu chì u pianu di Apple per aumentà a produzzione d'AirPods serà minacciatu da un novu focu di virus di a corona. U scopu di u novu virus di a corona hà obligatu i fornitori chinesi à sospettà u travagliu duie settimane, è ancu dopu à ripiglià u travagliu u prossimu luni, ci pò ancu esse una mancanza di parti.

Apple hà digià urdinatu à i so fornitori à pruduce quant'è 45 milioni di cuffie wireless in a prima mità di questu annu per risponde à una domanda crescente. Tuttavia, a fonte hà dettu chì l'inventariu attuale di AirPods hè assai bassu, è a maiò parte di i prudutti sò lasciati à i so propii magazini in linea è fora di Apple. Attualmente, secondu a dati da a tenda in linea ufficiale d'Apple, AirPods ordinarii sò ancu in magazzinu, ma u tempu di consegna di AirPods Pro hè di circa un mese.

Dui persone familiarizati cù a materia anu rivelatu à Nikkei chì da a festa di Spring Festival, i trè principali fabricanti di AirPods d'Apple: Lixun Precision, GoerTek è Inventec anu cessatu a maiò parte di a so pruduzzione. Attualmente e trè cumpagnie furniscenu finu à duie settimane di materiale è cumpunenti necessarii per pruduce AirPods, è devenu aspittà chì i fabricanti di cumpunenti in tutta a Cina ripiglianu u travagliu prima di pudè esse furnuti.

A causa di u scoppiu di u virus, i fabricanti ùn anu micca mandatu u novu cuffie serie AirPods per circa duie settimane, è tutti i magazini è l'operatori chì vendenu i prudutti d'Apple contanu i fornitori per ripiglià u travagliu a settimana prossima. Cum'è l'altri fornitori Apple, i trè produttori AirPods pensanu à ripiglià u travagliu u prossimu luni, ma datu a situazione attuale, u so ritmu d'utilizazione di pruduzzione hà righjuntu massimu di 50% in a prima settimana.

E persone chì anu familiarizatu cun u sughjettu sò preoccupati se l'altri fornitori di parti in Cina ponu ripiglià a pruduzzione senza problemi. Sì i fabbricanti ùn uttene micca abbastanza parte di furnimentu in duie settimane, questu serà un grande prublema.

"Per a dumanda rapida di AirPods, u focu di u novu virus di a corona pruvucarà solu una carenza di fornitura, è a dumanda ùn serà micca fermamente impedita", disse Jeff Pu, un analista di GF Securities. "Noi è a maiò parte di i investitori aspettemu chì a pruduzzione pò aumentà gradualmente una volta chì a produzzione sia ripresa. Quant'è a veloce, l'incertezza resta, perchè dipende se l'epidemie hè sottu cuntrullata."

Apple hà rifiutatu di cummentà, è Lixun Precision è GoerTek ùn anu micca rispostu à e dumande per i cummenti. Inventec hà ricusatu di cummentà, ma hà dettu chì ripiglià u travagliu u luni prossimu.