Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Mini tassi di penetrazione di LED, nove volte crescente in trè anni

Mini tassi di penetrazione di LED, nove volte crescente in trè anni

L'industria LED di Taiwan hà vistu un novu giru. Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia è a crescente domanda per a qualità di i prudutti di l'elettronica di i cunsumatori, i LED Mini comincianu à piglià forma prima di a maturita tecnulugia Micro LED, chì hè cunnisciuta cum'è u capimachja di a tecnulugia di visualizazioni di a prossima generazione. Introducendu a pruduzzione in massa, spegne una nova onda di l'industria.

Secondu l'industria, a tecnulugia Mini LED hà iniziatu à entre solu una piccula pruduzzione è spedizione. Attualmente, u percentualità di penetrazione di i varii prudutti terminal hè ancu bassa, solu in u 1%. U TV di serratura iniziale, laptop cummerciale high-end è e-sport di notebook, etc. In u campu, cù u lanciamentu di i prudutti Mini LED ligati in i principali fabbrici di marca l'annu prossimu, si apre u primu annu di Mini LED, a tarifa di penetrazione. sarà aumentatu assai da 5% à 6%, è hè previstu di ghjunghje da 8% à 9% da 2021 à 2022. U sfida hè di 10%, questu hè nove volte più altu ch'è u ritmu di crescita attuale.

L'industria analizzò dinò chì u mutivu di a crescita di u Mini LED, a rata di penetrazione pò cresce annu per annu in i prossimi trè à quattru anni, principalmente perchè u Mini LED, chì hè una versione mellorata di a retroilluminazione LED, pò rinfurzà assai a Effettu schermu LCD esistente, mentre chì u costu hè relativamente faciule È pò cuntrullà è ponu esse applicati à e schermate desktop di e-sport è e-sport high-end o schermi di applicazioni speciali per ottene vantaghji multipli di alta risoluzione, altu cuntrastu è saturazione di altu culore. . Comparatu cù l'OTL, in termini di pannelli TV LCD, u prezzu hè solu di circa 70% à 80% di u pannelli TV OLED, ma u cuntrastu hè simile à OLED.

Sicondu u rapportu di LEDinside, si stima chì a dimensione di u mercatu LED globale di ogni applicazione in u campu di l'applicazione serà di circa 200 milioni di dollari americani. L'annu prossimu, cù u volumu previstu di spedizione per diversi fabricatori, u valore di a pruduzzione triplicarà finu à 600 milioni di dollari americani. In l'annu, crecerà più di 30% per ghjunghje à 800 milioni di dolar americani. In u 2022 è u 2023, u valore di a pruduzzione aumenterà da circa 100 milioni di dollari annuali, è in 2023 hà da ghjunghje à 1 miliardo di dollari USA.

Cù l'intruduzione di più prudutti terminali è l'aumentu di a scala, l'industria hà revelatu chì Mini LED hè ancu avvicinatu versu una tendenza più cummerciale in quantu di quotazioni; cù e listesse specificazioni è a stessa luminosità, u prezzu attuale di Mini LED hè di circa NT $ 2 à 3.000. Yuan, s'aspetta chì a riduzzione annuali serà di circa 5% à 10%, ma se e spicificazioni è luminosità aumentanu, u prezzu puderà falla un picculu aumentu di u prezzu.

In quantu à a parte Micro LED, u vantaghju hè chì eredita e caratteristiche di alta efficienza, luminosità alta, alta affidabilità è tempu di risposta rapida di LED inorganico, è chì hà e caratteristiche di autoilluminazione senza retroilluminazione, taglia, pesu di luce, è faciule risparmiu d’energia. L'effettu, ma a difficultà tecnica hè alta. Attualmente, i fabricatori sò tutti in u stadiu di ricerca è di sviluppu, è una piccula quantità di spidizioni sò mandati à u cliente per brusgiate.

LEDinside stima chì per 2022, l'applicazioni Micro LED è Mini LED renderanu 11% di l'usu di wafer LED totale, facendu cusì una applicazione impurtante per sustene a dumanda.

L'industria LED di Taiwan hè sottumessa à una riduzione di i prezzi da a Corea di u Sud è a industria principale, è l'industria hè diventata una industria miserabile. Hè sempri difficiule di sbarrazzassi di sta situazione finu à oghje, soprattuttu dapoi u 2014, cù i fabbricanti cuntinentali cinesi chì investenu assai è entranu in u mercatu cun strategie di cumpetizione à pocu costu, è difficiule per e cumpagnie taiwanesi di resistere. In più di spustà i prudutti di l'illuminazione LED à u cuntinente, alcuni fabricanti anu cuminciatu à ritirate da u mercatu di illuminazione LED. Finu à ora, cù l'espansione cuntinua di a capacità di produzzione di i fabricatori chinesi, l'industria LED face una pressione tremenda da a calata di i prezzi.

L'industria di i LED, chì pare difficili di ricuperà, cù l'avventu di Micro LED è Mini LED, pò diventà una nova opportunità di ricuperazione di u mercatu per i fabricatori taiwanesi.