Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Mentor: AI serà un altru catalizatore per a dicina di crescita in l'industria di i semiconduttori

Mentor: AI serà un altru catalizatore per a dicina di crescita in l'industria di i semiconduttori

Dopu chì a bolla di Internet hà scumparutu in u 2001, parechje persone eranu piene di dubbii nantu à u sviluppu futuru di tutta a industria di semiconductori.

In a rotonda di colapsu di u mercatu à questu tempu, parechje cumpagnie di semiconductori cumincianu à integrà; l'investimentu attraente di l'industria in u capitale eolicu era ancu riduttu assai; ricerca è sviluppu tecnulugichi in u sviluppu di prucessu è altri aspetti anu ancu stagnatu è rallentatu.

Tuttavia, l'industria di i semiconductori hà vistu avà un novu giru. In una intervista cù reporters cum'è Ji Wei.com, u Vicepresidentu Esecutivu Mentale IC EDA, Joseph Sawicki, hà dettu chì l'industria hè riempita di opportunità cù a stimulazione di e tecnulugia novi cum'è l'intelligenza artificiale è l'apprendimentu di macchine.

Un rapportu McKinsey hà osservatu chì l'intelligenza artificiale pò esse appiicata in parechji spazii verticali, chì permettenu à e cumpagnie di semiconductori di catturà 40 à 50% di u valore tutale da sti munzelli di tecnulugia. Joseph hà dettu chì l'intelligenza artificiale serà un forte catalizatore per un altru ciculu di crescita di 10 anni in l'industria di semicondutori. Ma per fà sta tendenza rializata veramente, hè necessariu assai sustegnu cum'è un supportu.

"Cù abbastanza dati, pudete esse predittivu, è cusì pudete furmà a vostra macchina in modu affidabile è lasciate a macchina amparà in modu efficace". Joseph hà aghjuntu ancu chì a quantità di dati necessarii è creati per a cumunicazione d'alta velocità aumenterà in i prossimi 12 anni. Usherà in millaie di volte di crescita, è queste dati anu da esse analizate, è poi piglià azzione nantu à sta analisi.

Tuttavia, sottu l'impattu di u "tsunami di dati", u sviluppu di l'intelligenza artificiale hè ancu di fronte à diverse cuntradizioni. Ghjiseppu hà amparatu dui scopi cunflittu in u sviluppu di l'intelligenza artificiale:

Un scopu hè chì assai persone volenu rinfurzà continuamente e capacità di u centru di dati per fà fronte cun quantità enormi di dati. E cumpagnie cum'è Alibaba è Amazon sviluppanu motori ligati à l'AI chì utilizanu stu mutore per furmà quantità massive di dati.

Per d 'altra banda, u scopu di alcune cumpagnie hè di spinghje di più in più puteri di trasfurmazioni à u latu di a nuvola, liberando cusì qualchì pressione nantu à u sviluppu di u centru di dati.




U sviluppu di u chip in l'informatica di u bordu superà enormamente u chip richiestu da u centru di dati. Sicondu Tractica, da 2016 à 2021, a rata di crescita annuale cumpostu di i dispositi cunnessi à u latu sarà quantu à u 190%.

Ghjiseppu hà dettu chì, più vicinu, l'urdinazione / trasfurmazione di punta serà u mutore principalu per a crescita in l'industria di semiconduttori. Siccomu l'applicazioni specifiche in parechji spazii necessitanu disegni ottimizzati di chip per ottene prestazioni di chip ottimali, questa serà una opportunità per i venditori di strumenti EDA cum'è Mentor.

Joseph mette in risaltu chì in l'IA computing edge, u chip design hè spessu definitu da esigenze specifiche di sviluppu di l'architettura. Cusì a piattaforma di sviluppu AI oghje hè completamente sfarente di l'ambiente di sviluppu precedente.

In questu riguardu, Joseph hà introduttu strumenti di cuncepimentu di chip Mentor specificamente per u campu AI:

lHLS (sintesi d'altu livellu): Pigliate un esempiu NVIDIA. Utilizendu sta strumenta, pudete aumentà a produtividade quasi duie volte è i costi di verificazione da 80%.

Test di lHierarchicl: Aiuta i clienti à aumentà ancu a produtividade è à riduce i costi. Facennu esempiu à u cliente di Graphcor, utilizendu stu strumentu, a produtividade DFT hè stata aumentata da 4 volte, a velocità di trasferimentu di teste hè stata mellorata assai, è u periodu di tempu di cuncepimentu hè statu scuritu à 3 ghjorni secondu a dati attuali.

Tecnulugia LOPC: usata in a fabricazione di semiconductori, richiede 4.000 CPU per eseguisce un ghjornu in una basa di 7nm per pruduce una Maschera, ma se utilizate algoritmi d'apprendimentu di macchina, pudete reduci u tempu di esecuzione da 3-4 volte.

Tecnulugia lLFD (amichevule litograficamente): riduce significativamente u fattore limitu di rendiment è riduce u tempu d'esecuzione di 10 volte pruduzzione. Ùn solu ùn ponu identificà i difetti in u prucessu di produzzione, ma ancu predicà difetti.

LDeposition tool: risolve u prublema di fallimentu di u produttu o di i cumpunenti è migliurà a qualità è l'efficienza di a produzzione.

In più, Mentor furnisce una piattaforma tecnologica di caratterizazione per l'industria automobilistica, furnisce una analisi dettagliata di l'affidabilità è a sicurità generale, cumminata cù AI per riduce a runtime di caratterizazione da un fattore di 100. U simulatore di autopilota PAVE 360 simula ancu in continuu. e cundizioni mundiali sottu a macchina virtuale, riducendu ancu u tempu di verificazione.

Sia i futuri chip intelligenti sò dedicati o flessibili, l'industria hà voce varie. Ma Ghjiseppu disse à u reporter di micronet chì EDA hè un strumentu neutru. In u futuru, Mentor furnirà un grande ambiente induve i clienti puderanu aduprà e strumenti per mudellà è sviluppà u so software in ambienti specifichi. Questu hè u valore più impurtante chì Mentor offre cum'è una sucità EDA.