Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > LG U + rapportu finanziariu di u terzu trimestre hà liberatu, Cheng hà ancu scunfittu 5G ancu 5G

LG U + rapportu finanziariu di u terzu trimestre hà liberatu, Cheng hà ancu scunfittu 5G ancu 5G

LG U + hà annunziatu u so rapportu di guadagnamentu di u terzu trimestre. Ancu s'ellu hà riesciutu à assorbisce l'utenti di 5G per aumentà i rivenuti, hà ancu pagatu enormi spese d'investimentu in equipaghji 5G è spese di marketing, dendu una diminuzione di u 31,7% in u prufittu di l'operazione.

LG U + hà liberatu a so guadagnata di u terzu trimestre nantu à u primu ghjornu, cù una raccolta di 3.2442 trilioni di guadagnati è una entrata di 155,5 miliardi vinciti. L'ingressu hà aumentatu da 8,4% annantu à u listessu periodu di l'annu passatu, ma u profittu operativu hè statu di 31,7% menu cà u listessu periodu di l'annu passatu.

I media tecnologichi di a Corea di u Sudu "ddaily" anu indicatu chì LG U + hà cuminciatu à trasfurmà a so attenzione à 5G in u sicondu trimestre di l'annu passatu. À questu tempu, u prufittu era 29,6% menu di l'annu passatu. Tuttavia, u terzu trimestre di a riduzzione di i rivenuti di questu annu era più grande di quellu tempu.

À questu tempu, LG U + avia rivedutu a necessità di riduce e spese di marketing è di sguassà a parte di u mercatu. Tuttavia, l'affari 5G anu iniziatu, LG U + hà da investisce enormi costi di marketing è costi di custruzione.

In u terzu trimestre di LG U +, i costi di cummercializazione sò stati 586,1 miliardi vinciti, un aumentu di 17,5% in comparatione cù u listessu periodu di l'annu passatu, 3,8% più altu ch'è u trimestre precedente, cuntendu 24,4% di u totale di i rivinuti. Duvuta à l'aumentu di u numeru di smartphones 5G, anu ancu aumentatu a publicità relacionata è i sussidi di u telefuninu. Per d 'altra banda, a spesa di capitale (CAPEX) di a rete naziunale 5G ha aumentatu ancu di 7,4% in comparatione cù u trimestre precedente è hè aumentata da 169,4% in comparatione cù u listessu periodu di l'annu passatu.

Fortunatamente, cù l'aumentu di 5G utilizatori, a vendita wireless di LG U + è a rivinita media per utilizatore (ARPU) anu aumentatu ancu. Se u prestazione operativa di u terzu trimestre hè paragunata cù u trimestre precedente, u redditu è ​​u prufittu melloraranu 1,4. %, 5%.

Da a perspettiva di a so divisione cummerciale, a ripresa di affari senza fili di LG U + cresce per trè trimestri consecutivi, arrivendu à 1.3977 trilioni di vittoria, un 3,5% più altu ch'è u listessu periodu di l'annu passatu. In più, à a fine di settembre, l'utenti di 5G di LG U + anu righjuntu 875,000, cuntendu u 5,9% di l'usu tutale, è ARPU era 0,2% più altu ch'è quellu precedente, arrivatu à 3.210,17 vinciti.

Internet TV (IPTV) è l'imprese in rete ultra-veloce sò ancu crescenu in legnu. L'ingressu di e case intelligenti hè guadagnatu 509 miliardi, di quale l'ingressu IPTV hè 258,4 miliardi vincuti, è l'ingressu di rete ultra-alta velocità hè 2016 miliardi vincuti, cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu. Ogni crescita era di 5.8% è 7.8%.

In u quartu trimestre di LG U +, a copertura 5G serà espansa, è LG U + rinfurzerà l'attività 5G, allargendu i benefici di u telefone intelligente di casa è impresa.