Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Media coreani: l'usina di Guangzhou Display di LG serà pienu operativa stu mese

Media coreani: l'usina di Guangzhou Display di LG serà pienu operativa stu mese

Sicondu un raportu businesskorea, LG Display hè previstu di spedisce 1,43 milioni di pannelli TV OLED in u terzu quartu di questu annu, aprendu l'era di u lanciamentu di 1 millione di pannelli OLED ogni trimestre.


Hè dichjaratu chì a linea di produzione di a generazione 8.5th in Guangzhou hà finalmente cuminciatu à operà normalmente dopu un longu periodu di sforzi per aumentà a produzzione. Un internu di l'industria hà dettu chì a fabbrica di Guangzhou hà iniziatu a produzzione in massa di pannelli OLED in lugliu, è hà fattu una sinergia cù a fabbrica LG Display di Gyeonggi Dopo. U terzu quartu serà un spartiacque per l'affari OLED à grande scala di LG Display.

D'appressu à u raportu, LG Display prevede di funziunà cumpletamente a so pianta di Guangzhou digià in settembre. Questa fabbrica produce pannelli di 48 pollici, 55 pollici, 65 pollici è 77 pollici è pò trattà finu à 60.000 pannelli OLED per mese. Inoltre, LG Display prevede di aumentà a capacità produttiva di a fabbrica à 90.000 unità dopu u 2021, è a so capacità produttiva mensile totale à 160.000 unità (cumprese e 70.000 unità di a pianta Gyeonggi Dopo).

Nanzu, a cumpagnia di ricerca di u mercatu Omdia hà previstu chì e spedizioni di pannelli TV OLED di LG Display in u terzu quartu di u 2020 supereranu 1,43 milioni, chì hè più di duie volte quellu di u secondu trimestre. Inoltre, e spedizioni in u quartu trimestre supereranu 2,01 milioni di unità, è e spedizioni totali in 2020 ghjunghjeranu à 4,93 milioni di unità, è questu numeru cullerà à 8 milioni di unità l'annu prossimu.