Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > I tecnichi giapponesi è americani ùn puderanu ghjunghje à a China! Espansione ritardata di pannellu LCD, semiconduttore è altre fabbriche

I tecnichi giapponesi è americani ùn puderanu ghjunghje à a China! Espansione ritardata di pannellu LCD, semiconduttore è altre fabbriche

A situazione attuale, a situazione di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie di a Cina hà cuntinuatu à migliurà, è hè stata da qualchì tempu prima di sbloccare di Wuhan. Tuttavia, i media giapponesi anu signalatu recentemente chì a diffusione continua di l'epidemia mundiale hà impeditu à l'ingegnere di u Giappone, di i Stati Uniti è di altri paesi di ghjunghje in Cina, causendu una notizia di espansione ritardata di pruduzzione in fabbrici d'alta tecnulugia cum'è pannelli LCD è semiconductori in China. .

Nikkei hà riportatu u 19 chì ancu se a Cina hà rializatu u bloccu è riavvia a produzzione in l'industria di a fabricazione, certi fabricanti di cumpunenti elettronichi ùn ponu ancu ottene un impurtante risorsa per l'espansione: u talentu internaziunale.

U rapportu hà assicuratu chì l'ingegneri di u Giappone, di i Stati Uniti è di altri paesi anu ghjucatu un rolu chjave in a cumissioni di l'equipaggiu di a fabbrica. Tuttavia, perchè parechji paesi restringenu l'attività di i citadini è partenu à l'esteru, sti ingegneri ùn puderanu ghjunghje à a Cina, risultatu in pannelli LCD d'alt livellu è semiconductori in Cina L'espansione di l'usine tecnologica hè stata postposta.

Frà elli, l'espansione di a pianta LCD di BOE in Wuhan hè stallata perchè u cunsiglieru tecnicu giapponese di a cumpagnia torna in Cina à causa di u novu virus di a corona.

Hè dichjaratu chì a fabbrica hè prevista à avè una capacità di produzzione mensuale di circa 90.000 pezzi à a fine di u 2020, ma à causa di e restrizioni à l'ingressu è à l'uscita di i citadini stranieri da i dui guverni, ùn hè chjaru quandu questi tecnichi giapponesi vultà in Cina.

In questu riguardu, Yoshihide Tamura, capu di a Cumpagnia Asiatica di Ricerca Aziendale Display Supply Chain Consultants, hà dettu chì se questa situazione continua, a capacità di produzione annuale di a pianta pò esse solu dui terzi di u pianu iniziale.

À u listessu tempu, altri fabricatori sò affruntendu u listessu prublema. A seconda pianta di memoria di Samsung in Xi'an hè stata aperta in marzu. I tecnici giapponesi avianu installatu novi equipaghjoli, ma per a stessa ragione, u prugressu di l'installazione di l'equipaggiu di a pianta era ritardatu. In più, u gigante di litografia olandese ASML hà ancu ritardatu i spedizioni per via di restrizioni di u muvimentu di u staffu tecnicu è di stagnazione logistica.

Hè da nutà chì u rapportu hà ancu puntualizatu chì, ancu se a fabbrica di semiconductori di u Gruppu Ziguang in Wuhan segue a produzzione, u ritmu di espansione pò esse ritardatu.

E questi ritardi di produzzione accaderanu à a fine di a pruduzzione di l'elettronica di i cunsumatori. In modu specificu, a Cina ghjucà un rolu chjave in a catena di appughjamentu di i dispositi cum'è e fotocamere Apple iPhones è Nikon. I ritardi di pruduzzione sopra riportati sò cruciali per l'assemblea di l'elettronica di i cunsumatori in Cina è altre regione. Ci hè capitu chì alcuni mudelli di a serie laptop di Panasonic's Let's Note sò stolati per via di e difficultà per acquistà e parti fatte in Cina; A camera sportiva D6 di fotografia d'alta gamma di Nikon, chì sarà lanciata in marzu, hè stata ancu postposta finu à u prossimu mese.