Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Infineon completa l'acquisizione di Cypress

Infineon completa l'acquisizione di Cypress

U 16 d'aprile, Infineon hà annunziatu a finalizazione di l'acquisizione di Cypress Semiconductor. Cypress, cù a so sede in San Jose, si furmarà formalmente in Infineon da avà.

"L'acquisizione di Cypress hè un passu di riferimentu in u prucessu di sviluppu strategicu di Infineon". ReinhardPloss, CEO di Infineon, hà dichjaratu chì "A digitalizazione hè una di e tendenzi di sviluppu più impurtanti in u mondu. Un portafogliu cumpletu di produtti chì cunnette a realità à u mondu digitale è prumove a trasfurmazione digitale. Per i clienti è i distributori, Infineon hè un cumpagnu di fiducia. in gradu di sviluppu gradualmente da un fornitore leader di cumpunenti di semiconductor, per i mercati automobilistichi, industriali è IoT, dirigenti di l'industria in furnisce soluzioni di sistema. Inoltre, i clienti beneficeranu di a nostra rete di attività globale più forte è di capacità di serviziu di cuncepimentu per risponde à i so bisogni individuali. I so culleghi di cipressi Uniscenu à a squadra Infineon ".

Cù l'aghjunzione di Cypress, Infineon rinfurzerà ancu i so mutori di crescita strutturale è espanderà una larga gamma di applicazioni per accelerà u crescente prufittu di a cumpagnia. U portafogliu di pruduttu di Cypress - microcontrollers, cumpunenti cunnessi, sistemi di software è memorie d'altu rendiment - cumplementa i semiconduttori principali di Infineon, i microcontrollori automobilistici, i sensori è i soluzioni di sicurezza per furmà un vantaghju assai cumplementariu. Combinendu u vantaghju di u produttu è tecnicu di e duie parti, daranu suluzioni più avanzati per applicazioni di alta crescita cum'è ADAS / AD, Internet of Things è 5G di infrastruttura mobili. A forte capacità di R&D di Cypress è a so pusizione solida in i mercati americani è giapponesi furnisceranu ancu un supportu più forte per i clienti globali di Infineon.

Analisi finanziaria di M & A

U 3 di ghjugnu 2019, Infineon Technologies AG è Cypress Semiconductor Corporation annuncianu ch'elli anu firmatu un accordu definitivu chì Infineon acquistarà Cypress per 23,85 $ per azzione in contanti per un valore di transazzione tutale di 90 100 milioni d'euros. A transazzione hè stata appruvata da l'azionisti di Cypress è hà uttenutu tutte e appruvazioni regulatori necessarie.

L'acquisizione hè prevista per generà ingressu per Infineon in u fiscale 2021. A rendibilità di a cumpagnia hè prevista à aumentà in più, l'intensità di capitale di l'affari consolidatu diminuirà, è u flussu di cassa gratuitu aumenterà. Hè previstu chì trè anni dopu a finalizazione di a transazzione creerà gradualmente una sinergia di costu di 180 milioni d'euros à l'annu. A longu andà, i vantaghji cumplementarii di i portafogli di produtori di e duie parti furnisceranu u mercatu cù più soluzioni di chip, chì si prevista di generà più di 1,5 miliardi d'euros in sinergie potenziale di rughjonu ogni annu.

Dopu chì l'acquisizione hè finita, Infineon diventerà unu di i primi deci fabricanti di semiconduttori in u mondu. In u segmentu di u mercatu, Infineon ùn continuarà micca solu à mantene a so pusizioni di dirigenza globale in u campu di i semiconduttori è di i controller di sicurità, ma diventerà ancu u numeru unu di i fornitori di semiconduttori di u mondu.

Struttura di rifinanzamentu à longu andà

L'acquisizione hè stata inizialmente finanziata à traversu una cumminazione di soldi propie è un strumentu di finanzamentu per l'acquisizione impegnata furnitu da un cunsorziu di 20 banche naziunali è internaziunali tedeschi. A durata di i strumenti di finanziamentu d'acquisizione varieghja da marzu 2022 à ghjugnu 2024, furnisce u tempu è a flessibilità suficiente per operazioni di rifinanziamentu à longu andà per ottene a struttura di capitale destinata. Infineon hè impegnata à mantene una valutazione stabile di qualità d'investimentu, cusì hè cunforme à l'infurmazioni annunziate inizialmente è prevede di compie circa 30% di u valore di a transazzione per via di u finanziamentu di l'equità. In 2019, Infineon hà cullucatu l'azzioni è hà emessu boni ibridi, cumpletendu misure impurtanti per ottene stu scopu di finanziamentu di l'equità. In vista di l'incertezza macroeconomica causata da a diffusione globale attuale di a nova epidemia di pneumonia, hè decisu di mantene à questu momentu un bilanciu stabile è una forte liquidità. Per questu scopu, Infineon assicurà chì a liquidità resta à u livellu di destinazione, chì hè 1 miliardo d'euros più un minimu di 10% di vendite. Inoltre, a cumpagnia continuarà à svalutà, in modu chì u rapportu di u debitu totale à interessi, fiscali è pre-deprezzamenti è amortizazioni (EBITDA) torna à u valore di destinazione di finu à 2 volte in u mediu termini.