Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Huawei, Samsung aumentanu a so utilizazione di chipset, a quota di u mercatu Qualcomm diminuisce 16,1%

Huawei, Samsung aumentanu a so utilizazione di chipset, a quota di u mercatu Qualcomm diminuisce 16,1%

Sicondu u rapportu tecnicu IHS Markit, i principali venditori di smartphone in u mercatu anu aumentatu l'usu di u so propiu chipset in i so prudutti è ridutta a so dependenza da i venditori di terzu.

Sicondu u rapportu, Samsung è Huawei, i dui principali produttori di smartphone, anu aumentatu tecnicamente l'usu di soluzioni di processori d'applicazioni in i so prudutti, riducendu a cota di mercatu di un fornitore terzu partitu Qualcomm. U rapportu mostra chì i spedizioni di chipset internu di Samsung è Huawei in u terzu trimestre di u 2019 anu aumentatu più di 30% in comparatione cù u listessu periodu in 2018. Correspondentemente, a parte di Qualcomm hè cascata da 16,1%. In u stessu tempu, a parte di Qualcomm di u mercatu di processatore di smartphone ha calatu 16,1% in u listessu periodu.

Gerrit Schneemann, analista senior per i telefoni inteligenti di IHS Markit, hà dichjaratu chì "Samsung è Huawei facenu passi strategichi per realignà e so linee di produzzione di smartphone è catene di fornitura da soluzioni di processori di terzu versu e so alternative alternative. Ogni società hà i so propii motivi. questa transizione. Ma l'impattu generale nantu à u mercatu di i telefoni inteligenti hè un cambiamentu maiò in a partenza di i fabricanti di telefoni mobili da i processori di terzu ".

Sicondu IHS Markit, sta tendenza hè più pronunzia in i telefoni smartphones di gamma media di Samsung. Samsung hà utilizatu u so processore Exynos in u 80,4% di a Galaxy A serie di dispositivi smartphone mid-range rializati in u terzu trimestre di u 2019. Questa hè una crescita da 64,2% in u stessu periodu in 2018.

Per tutta a linea di produzzione smartphone di Samsung, i telefoni inteligenti Samsung chì utilizanu Exynos in u terzu trimestre anu righjuntu u 75,4%, un incrementu di 61,4% in u listessu periodu in 2018.

In contraste, IHS hà osservatu chì a parte di i venditori di processori terzieri MediaTek è Qualcomm in i telefoni smartphones Samsung sò cascati da un annu da 9,0% è 27,5% à 2,3% è 22,2%, rispettivamente.

In modu analogu, u fabricatore di smartphone cinese Huawei hà sceltu di aduprà u so propiu prucessore, u chipset Kirin. U rapportu mostra chì u 74,6% di i telefoni intelligenti di Huawei disposti in u terzu trimestre usavanu a so propria serie Kirin, un aumentu da u 68,7% di l'annu passatu. Precedentemente, Huawei utilizava chipsets Kirin in smartphones flagship, ma sta avà allargendu u so usu à i dispositi mid-range.

Per Huawei, hè principalmente per via di a crescita di e tensioni di u cummerciu trà a Cina è i Stati Uniti. Anna Ahrens, analista senior per i telefoni inteligenti è i telefoni cellulari di IHS Markit, hà dichjaratu: "A prohibizione di u guvernu di i Stati Uniti pruibisce à Huawei l'approvazione di tecnulugia da cumpagnie americane cumprese Qualcomm. Per quessa, Huawei cerca di truvà fornitori in diverse regioni o di furnisce i so propii suluzioni. rimpiazzà i cumpunenti americani da a so catena di fornimentu. "

E statistiche di IHS Markit dimustranu ancu questu puntu. I dati mostranu chì a parte di Qualcomm di i spedizioni di Huawei diminuì da 24% in u terzu trimestre di 2018 à 8,6% in u terzu trimestre di 2019. D'altra parte, MediaTek hà aumentatu a so parte di i telefuni cellulari di Huawei, aumentendu à 16,7% in u terzu. trimestre, à aumentu da u 7,3% in u listessu periodu in 2018.

Sicondu IHS Markit, Samsung è i pratichi di appruvisioni di u processore internu di Huawei anu intensificatu a cumpetizione trà Qualcomm è MediaTek, tramindui chì stanu attualmente in difficultà per mantene a so parte di mercatu.

IHS Markit hà dettu chì i primi sei OEM (Samsung, Huawei, Apple, Xiaomi, OPPO è vivo) rappresentavanu u 77% di u mercatu globale di smartphone in u terzu trimestre. Perchè Apple usa esclusivamente i so processori, Xiaomi, OPPO è vivo sò i clienti principali di Qualcomm è MediaTek.

U rapportu hà sottolineatu chì a parte di Qualcomm in i telefoni intelligenti OPPO hè calatu da 82% in u primu trimestre di 2019 à 42% in u terzu trimestre, è in u terzu trimestre, MediaTek hà cunsideratu 58% di spedizioni OPPO. IHS Markit hà dettu chì sta situazione hè principalmente dovuta à l'aumentu di spedizioni di mudelli OPPO di punta, purtendu à un tassu di adopzione più altu di i chips MediaTek.

In listessu tempu, vivo aumenta in costante a so adozione di chipsets MediaTek. In u terzu trimestre, u 46% di i telefoni intelligenti in vivo sò stati fabbricati da MediaTek, cumparatu cù u 27% in u listessu periodu in 2018.

Tuttavia, i dati da IHS Markit mostranu chì Qualcomm hà mantene a più alta parte di u mercatu globale di processori mobili in u terzu trimestre, arrivendu à u 31%, seguitatu da MediaTek cù una quota di 21%. Samsung Exynos è Kirin di Huawei rappresentavanu 16% è 14%, rispettivamente.