Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > BOE / LGD libera a capacità di produzzione OLED, i pannelli OLED d'Apple si rientranu gradualmente in Samsungization

BOE / LGD libera a capacità di produzzione OLED, i pannelli OLED d'Apple si rientranu gradualmente in Samsungization

Dapoi chì Apple hà lanciatu l'iPhone equipatu di pannelli OLED, anche se a risoluzione di u screnu hè stata bellu ricivuta da u mercatu, OLED dipende per suprattuttu da Samsung per una supply stabile, chì hà affettatu u marge di prufittu grossu di l'iPhone. Cumu LG Display è BOE sviluppanu gradualmente a capacità di pruduzzione OLED, Apple hè prevista di riduce a so dependenza da i pannelli Samsung in u futuru è di ottene gradualmente a strategia di "de-Samsungizazione".

L'industriali di l'industria anu osservatu chì u scopu più impurtante daretu à a cooperazione trà Qualcomm è a tecnulugia di impronte digitali BOE in schermu ultrasonicu hè di ottene ordini Apple. Per Apple, se ci sò più è più fornitori OLED, u putere di negoziazione di OLED Higher, riducendu cusì i costi di fabricazione di l'iPhone è aumentanu i marghjini grossi.

Samsung hè sempre stata u più grande fornitore OLED di u mondu, ma Samsung stessa hà ancu una serie S di mudelli high-end chì utilizanu OLED, è Apple hè un cuncurrente in u mercatu di marca, chì face chì Apple si senti minacciatu.

Malgradu l'altu limitu di a tecnulugia di pruduzzione di massa OLED, Lejin Display è BOE anu ottenutu gradualmente risultati dopu anni di furmazione, è questu annu Apple hà da lancià un iPhone 5G. Opportunità per ordini.

I fonti di l'industria anu signalatu chì quandu Samsung hà furnitu exclusivamente OLED di Apple in u passatu, hà ancu imballatu cumpunenti grossi è chjuchi cum'è i pannelli di pannelli, i moduli è i connettori, chì rende difficile per a catena di furnimentu in Taiwan, Giappone è a China continentale per taglià in a catena di fornitura. Se BOE pò sbulicà, serà un grande benefiziu per l'altri catene di supply, è Apple hè ancu felice di sta tendenza di sviluppu.