Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Apple hà fattu un grande cambiamentu di a struttura di lente, è a lente posteriore ùn ne più protuderà?

Apple hà fattu un grande cambiamentu di a struttura di lente, è a lente posteriore ùn ne più protuderà?

A nova camera d'iPhone d'Apple stu annu hè basata nantu à l'arrangamentu Yuba, ancu l'iPhone 11 daretu à a camera duale hè sempre un accunciamentu matrice. Ancu se Apple hà aghjurnatu assai u performance di a camera in quist'annu, ùn pò ancu fughje u slogan di i netizens. Si dice chì cum'è una stufa di gas, ci hè una bala, è senza eccezzioni, i prugne chì vomiten per circà l'arti sò assai brutti. Trè colpi à u spinu.

A parte di i trè colpi, a lente di Wannian hè dinò una malatia di u core chì a polvara di frutti hè stata persistente in tuttu l'annu. Stu cuncepimentu cuntruversu pò cambià in u futuru. Un novu documentu di patente rilasciatu dice chì Apple sviluppa una struttura di lente simile à una camera SLR, chì hè prevista di riduce l'altitudine di u lente è di rinfurzà l'effettu di l'imaghjera.




Sicondu AppleInsider, Apple hà mencionatu una struttura sfarente di l'attuali lenti di u telefuninu in l'ultimu file di patente. A causa di a dimensione limitata di u corpu, hè difficiule per aduprà un gran numaru di lenti è sistema di cresta in una sola lente. Sta nova tecnulugia farà chì l'elementu fotosensibile è a pusizione attuale di a camera 90 gradi perpendiculari à i dui allargendu a prisma. A distanza trà e persone evita a lente chì surtite da u pilu di cumpunente.

A tecnulugia brevettata adopta trè o cinque strutture di lenti rispettivamente, è pò ancu purtà una distanza di fucilazione equivalente à circa 80-200 mm di a distanza focale equivalente di a camera full-frame. PhoneArena crede chì sta tecnulugia pruduce megliu risultati à u teleobiettivu d'Apple, mentre chì evitendu a lente chì salta per risolve u prublema di esse criticatu da a polvara di frutti in l'annu.

Ùn hè micca faciule fà cambiamenti in a struttura di lenti. Dopu tuttu, a vasta maiurità di i pruduttori di telefunini sò sempre in gradu di u CMOS, chì ùn hè micca per aghjurnà u CMOS di pixel più altu, per furnisce una apertura più grande, o per pulisce u so propiu software di càmera nativa. Per AI significa bellificà, se Apple pò veramente mudificà u disignu di struttura di lente esistente, allora in u futuru sarà definitu un vantaghju à cumpete cù u campu di Android.