Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > Amers Semiconductor è SmartSens collaboranu nantu à i sensori 3D è NIR

Amers Semiconductor è SmartSens collaboranu nantu à i sensori 3D è NIR

U 4 di lugliu, Amers Semiconductor hà annunziatu chì hà firmatu una lettera formale d'intenzione cù SmartSensTechnology, un fornitore globale di sensori d'imagine CMOS d'alta performance, è e duie cumpagnie puderanu travaglià assai inseme in u campu di i sensori d'imagine.

A cullaburazione cumplementerà a strada strategica di Amers Semiconductor per espansione e arricchimentu di più in a so cartera di prudutti per tutte e tecnulugia 3D - Visione Stereo Attiva (ASV), Tempu di Volu (ToF) è Strutturata (SL). In listessu tempu, accelerà a spedizione di u mercatu è furnisce un novu portafogliu di cumpetizione produttu. Per risponde rapidamente à a crescente esigenza di soluzioni di sensibilità 3D per i dispositivi mobili, a cullaburazione si focalizerà prima in i sensori 3D in infrared vicinu (NIR) per a ricunniscenza facciale, è ancu in esigenze elevate in a gamma NIR (2D è 3D). L'applicazione di l'efficienza quantistica (QE).

Per accelerà u lanciamentu di i prudutti di i clienti, e duie cumpagnie elabureranu cuncepitu u cuncepimentu di riferimentu 3DASV per sustene u futuru sensor di l'immagine di otturazione globale BSI 1.3MP prevista - u sensoru hà un QE di finu à u 40% à 940nm. Per a cartera di illuminazione 3D di Ames Semiconductor, stu sensore NIR hè un cumplementu perfettu per micca solu espansione a cartera 3D di Ames Semiconductor, ma ancu ottimisà u rendiment generale di u sistema. U disignu di riferimentu permetterà carte di profondità di pagamentu di rendiment altu, ricunniscenza faciale è applicazioni AR / VR à un costu di sistema assai cumpetitivu.

Stephane Curral, vicepresidentu esecutivu di soluzioni di sensori d'imagine in Amers, hà dettu: "A nostra cooperazione cù SmartSens in u campu di i sensori d'image serà di grande benefiziu per i nostri clienti è accelerà assai l'adopzione di tecnulugia 3D di punta à l'industria è di duminiu di tensione basatu. nantu à Amers.A tecnulugia stereoscopica attiva (ASV) è luce strutturata (SL) di u core di u shutter global hè dispunibile per i telefoni cellulari è altri dispositivi (cumpresu l'Internet di e cose). Inoltre, a cullaburazione aiutarà i clienti à accelerà l'introduzione di 2D eccitanti è Soluzioni d'innovazione di sensori 3D per cockpits automobilistichi ".

Chris Yiu, Chief Marketing Officer di SmartSensTechnology, hà dettu: "Semu assai piacevuli di cunghjuntà a nostra cumpetenza in sensore d'imagine è tecnulugia NIR cù l'esperienza di Amers Semiconductor in IP e sensibilità d'imagine core. capaci di furnisce a megliu suluzione per i nostri clienti ".