Salutu invitatu

Firmà lu / Sottoscrive

Welcome,{$name}!

/ Scunnettà si
Corsa
EnglishDeutschItaliaFrançais한국의русскийSvenskaNederlandespañolPortuguêspolskiSuomiGaeilgeSlovenskáSlovenijaČeštinaMelayuMagyarországHrvatskaDanskromânescIndonesiaΕλλάδαБългарски езикAfrikaansIsiXhosaisiZululietuviųMaoriKongeriketМонголулсO'zbekTiếng ViệtहिंदीاردوKurdîCatalàBosnaEuskera‎العربيةفارسیCorsaChicheŵaעִבְרִיתLatviešuHausaБеларусьአማርኛRepublika e ShqipërisëEesti Vabariikíslenskaမြန်မာМакедонскиLëtzebuergeschსაქართველოCambodiaPilipinoAzərbaycanພາສາລາວবাংলা ভাষারپښتوmalaɡasʲКыргыз тилиAyitiҚазақшаSamoaසිංහලภาษาไทยУкраїнаKiswahiliCрпскиGalegoनेपालीSesothoТоҷикӣTürk diliગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaमराठी
A casa > Notizie > 165 milioni di dollari americani, Toshiba hà acquistatu l'affari SSD di Lite-On di Taiwan

165 milioni di dollari americani, Toshiba hà acquistatu l'affari SSD di Lite-On di Taiwan

U 30 d'Agostu, Taiwan Lite-On Technology hà annunziatu chì u Cunsigliu di Direttori hà trasfiritu à a cumpagnia, per mezu di a divisione cummerciale Solid State Storage (SSD), à JS Storage Technology Co., Ltd. (chjamata Jianxing Company) è à trasfirì a Divisione di Spaziu Solidu à Toshiba.

A cunsiderazione per questa transazzione hè stabilita tentativamente à $ 165 milioni in soldi è hè prevista per esse finita in a prima mità di 2020. L'ajustamenti doganali è l'approvazioni regulatori seranu realizati in cunfurmità cù a pratica stabilita.

Chen Guangzhong, vicepresidentu è direttore delegatu di Lite-On Group, hà dettu chì in vista di a crescente dumanda di almacenamentu di dati in u mercatu globale, l'integrazione verticale di l'attività di almacenamento in solidi à traversu sta transazzione ùn solu arricchirà l'upstream è risorse downstream di l'industria, ma aumentanu ancu rapidamente a scala di operazioni per ottene u almacenamentu di u statu solidu. Carriera è Toshiba win-win.

Chiba pensa à aumentà e so spedizioni NAND flash espansione i so canali di vendita. Hè capitu chì dopu à a finalizazione di l'acquisizione, Toshiba ùn pò micca solu aduprà a tecnulugia Lite-On di Taiwan è i fabricanti di PC cume Dell è Hewlett-Packard, ma ancu migliurà u disignu è a produzzione di u so centru di dati SSD à traversu a Tecnulugia Taiwan Lite-On . Inoltre, Toshiba, chì hè prevista rinnuvata Kioxia in uttùviru questu annu, pò aumentà a so cuscenza di a marca utilizendu novi nomi in SSD di i clienti individuali.

Nobuo Hayasaka, presidente in generale è CEO di Toshiba Storage Holdings, hà dettu chì l'acquisizione li permetterà di risponde à a crescente dumanda di ssd in PC è centri di dati guidati da un utilizzu aumentatu di servizii cloud.

Taiwan Lite-On Technology hè una cumpagnia elettronica di fama mundiale fundata in u 1975. I so prudutti includenu prudutti optoelettronici, tecnulugia infurmazione è equipamentu di almacenamiento. Inoltre, a Taiwan Lite-On Technology hè u patrone di a marca SSD Plextor, chì hè cunnisciuta per i so prudutti di alt costu è di altu rendimentu. U predecessore di a Lite-On Technology Storage Business Unit di Taiwan hè a cumpagnia giapponese Plextor.